Запис Детальніше

Диференціація навчальних завдань за рівнями складності. Міф чи реальність?

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714025/
http://undip.org.ua/upload/files/Thesis_Final.pdf
 
Title Диференціація навчальних завдань за рівнями складності. Міф чи реальність?
Differentiation of educational tasks by complexity levels. Myth or reality?
 
Creator Величко, Л. П.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Практика засвідчує, що розподіл навчальних завдань за рівнями складності має суб’єктивний характер. Пропонується використовувати їх не для оцінювання, а для діагностики рівня досягнень учнів.
Practice shows that the distribution of tasks for levels of difficulty has sat subjective character. The owners use them for evaluation, and to diagnose the level of achievements of pupils.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714025/1/%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96-pages-113-115.pdf
- Величко, Л. П. (2018) Differentiation of educational tasks by complexity levels. Myth or reality? In: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 16 трав. 2018 р.) Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 113-115.