Диференціація навчальних завдань за рівнями складності. Міф чи реальність?
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714025/
http://undip.org.ua/upload/files/Thesis_Final.pdf |
|
Title |
Диференціація навчальних завдань за рівнями складності. Міф чи реальність?
Differentiation of educational tasks by complexity levels. Myth or reality? |
|
Creator |
Величко, Л. П.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Практика засвідчує, що розподіл навчальних завдань за рівнями складності має суб’єктивний характер. Пропонується використовувати їх не для оцінювання, а для діагностики рівня досягнень учнів.
Practice shows that the distribution of tasks for levels of difficulty has sat subjective character. The owners use them for evaluation, and to diagnose the level of achievements of pupils. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714025/1/%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%96-pages-113-115.pdf
- Величко, Л. П. (2018) Differentiation of educational tasks by complexity levels. Myth or reality? In: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Київ, 16 трав. 2018 р.) Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 113-115. |
|