Запис Детальніше

Обсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємств

Інституційний репозитарій Миколаївського національного аграрного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Обсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємств
Объемы реализации сельскохозяйственной продукции как фактор влияния на ценовые процессы на потребительском рынке и инвестиционную активность предприятий
Volumes of sales of agricultural products as a factor of influence on price processes on the consumer market and investment activity of enterprises
 
Creator Олійник, Тетяна Георгіївна
Куделя, Валентин Леонідович
Потапов, Ігор Сергійович
Олейник, Татьяна Георгиевна
Куделя, Валентин Леонидович
Потапов, Игорь Сергеевич
Oleynik, Tatyana
Kudelya, Valentin
Potapov, Igor
 
Subject Обсяги реалізації
ціна
сільськогосподарська продукція
підприємство
інвестиційна активність
споживчий ринок
Объемы реализации
цена
сельскохозяйственная продукция
инвестиционная активность
потребительский рынок
 
Description У статті проаналізовано основні показники обсягів реалізації продукції сільського господарства (обсяги реалізації зернових та зернобобових культур, кукурудзи на зерно та ячменю, олійних культур, тварин сільськогосподарських живих, молока сільськогосподарськими підприємствами Миколаївської області у 2015-2016 роках; динаміка обсягів реалізації зернових та зернобобових культур, кукурудзи на зерно, соняшнику сільськогосподарськими підприємствами Миколаївської області з 2010 по 2016 роки) та їх вплив на індекси споживчих цін на продукти харчування по Миколаївській області. Аналіз індикаторів здійснено у динаміці та за структурою. За результатами дослідження встановлено актуальні проблеми у сфері цінової політики з точки зору перспектив розвитку інвестиційної активності підприємств.
В статье проанализированы основные показатели объемов реализации продукции сельского хозяйства (объемы реализации зерновых и зернобобовых культур, кукурузы на зерно и ячменя, масличных культур, молока сельскохозяйственными предприятиями Николаевской области в 2015-2016 годах; динамика объемов реализации зерновых и зернобобовых культур, кукурузы на зерно, подсолнечника сельскохозяйственными предприятиями Николаевской области с 2010 по 2016 годы) и их влияние на индексы потребительских цен на продукты питания по Николаевской области. Анализ индикаторов осуществляется в динамике и по структуре. По результатам исследования установлено актуальные проблемы в сфере ценовой политики с точки зрения перспектив развития инвестиционной активности предприятий.
The article analyzes the main indicators of the volumes of sales of agricultural products (volumes of sales of grain and leguminous crops, corn for grain and barley, oilseeds, agricultural live animals, milk by agricultural enterprises of the Nikolaev region in 2015-2016, the dynamics of sales volumes of grain and leguminous crops, corn for grain, sunflower by agricultural enterprises of the Mykolaiv region from 2010 to 2016) and their impact on consumer price indices for food products tion in the Mykolaiv oblast. The analysis of indicators is carried out in dynamics and structure. According to the results of the study, actual problems in the area of pricing policy in terms of prospects for the development of investment activity of enterprises are identified.
 
Date 2018-02-15T12:23:02Z
2018-02-15T12:23:02Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Олійник Т. Г. Обсяги реалізації сільськогосподарської продукції як фактор впливу на цінові процеси на споживчому ринку та інвестиційну активність підприємств / Т. Г. Олійник, В. Л. Куделя, І. С. Потапов // Агросвіт. – 2017. - № 23. - С. 50-57.
http://dspace.mnau.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2603
 
Language other
 
Format application/pdf