Запис Детальніше

Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів

Інституційний репозитарій Миколаївського національного аграрного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів
 
Creator Коваленко, Ганна В’ячеславівна
Коваленко, Анна Вячеславовна
Kovalenko, Hanna
Альбещенко, Олексій Станіславович
Альбещенко, Алексей Станиславович
Albeschenko, Oleksiy
 
Subject Виробнича програма підприємства
Основні фонди підприємства
Оборотні кошти
Персонал підприємства
оплата праці
Витрати виробництва
конкурентоспроможність підприємства
 
Description У курсі лекцій викладено питання щодо форм прояву основних економічних законів в м’ясній та молочній промисловості, умов та
чинників, які забезпечують зростання виробництва продукції в цих
галузях. Рекомендовано здобувачам вищої освіти спеціальності 204
«Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» з
використання знань з курсу «Економіка виробництва і маркетинг
молочних (м’ясних) продуктів».
 
Date 2018-02-09T13:26:47Z
2018-02-09T13:26:47Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Коваленко, Г. В. Економіка виробництва і маркетинг молочних (м'ясних) продуктів [Електронний ресурс] : курс лекцій для здобувачів ступеня вищої освіти "магістр" спеціальності 204 "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва" денної та заочної форми навчання / Г. В. Коваленко, О. Альбещенко, С. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 73 с.
http://hdl.handle.net/123456789/2533
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет