Запис Детальніше

Оцінка ефективності використання стратегічних моделей управління аутсорсинговою мережею поставок із застосуванням іт-рішень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ефективності використання стратегічних моделей управління аутсорсинговою мережею поставок із застосуванням іт-рішень
Evaluation of efficiency of using management strategic models by outsourcing network with supplying it solutions
 
Creator Крикавський, Є. В.
Петрик, І. В.
Krykavskyy, Yevhen
Petryk, Ilona
 
Contributor Національний університет “Львівська політехніка”
Львівський університет бізнесу і права
NU “Lviv Polytechnic”
Lviv University of Business and Law
 
Subject мережа поставок
стратегічні моделі
аутсорсинг
ІТ-рішення
інноваційність
проектування
supply chain
strategic models
outsourcing
IT solutions
innovation
design
334.761
 
Description Досліджено основні стратегічні моделі, що використовуються для управління
мережею поставок. Встановлено основні умови застосування стратегічних моделей.
Виділено основні відмінні та спільні ознаки стратегічних моделей SCOR та GSCF.
Встановлено зв’язок між чотирма рівнями та відповідними їм дев’ятьма факторами
моделі Пуар’є. Проаналізовано критерії та п’ять рівнів інтеграції моделі згідно з
моделлю Компаса. Проаналізовані рівні розвитку інтегрованого ланцюга поставок
А. Т. Карней. Запропоновано шляхи підвищення ефективності мережі поставок за
допомогою стратегічних моделей із застосуванням ІТ-рішень
The main strategic models used to manage the supply chain are investigated. The basic
conditions of application of strategic models are established. The main distinct and common
features of strategic models SCOR and GSCF are highlighted. The relationship between four
levels and the corresponding nine factors of the Poirier model is established. The criteria and
five levels of integration of model according to the model of Compass are analyzed. The levels
of development of the integrated supply chain A. T. Karney have been analyzed. The ways of
increasing the efficiency of the supply chain with the help of strategic models with the use of IT
solutions are proposed
 
Date 2019-01-25T10:09:16Z
2019-01-25T10:09:16Z
2017-03-28
2017-03-28
 
Type Article
 
Identifier Крикавський Є. В. Оцінка ефективності використання стратегічних моделей управління аутсорсинговою мережею поставок із застосуванням іт-рішень / Є. В. Крикавський, І. В. Петрик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 875. — С. 416–425. — (Економіка та управління науково-освітньою діяльністю).
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43868
Krykavskyy Y. Evaluation of efficiency of using management strategic models by outsourcing network with supplying it solutions / Yevhen Krykavskyy, Ilona Petryk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 875. — P. 416–425. — (Ekonomika ta upravlinnia naukovo-osvitnoiu diialnistiu).
 
Language uk
 
Relation Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 875, 2017
1. McQuail D. McQuail’s Mass Communication Theory (5th edition) // Sage, London. – 2013. – P. 16–34.
2. Mitchell S. The Internet of Everything for Cities: Connecting People, Process, Data, and Things To Improve the ‘Livability’ of Cities and Communities / S. Mitchell, N. Villa, M. Stewart-Weeks, A. Lange // Cisco Systems, 2014. – P. 44–56.
3. Lohr S. The Origins of ‘Big Data’: An Etymological Detective Story // New York Times, New York. – 2016.
4. Witkowski J. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia // Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. – Warszawa, 2010. – S. 69–75.
5. Гвоздь М. Я. Реінжиніринг бізнес-процесів як чинник прискореного розвитку економіки / М. Я. Гвоздь // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. – 2013. – № 754 : Проблеми економіки та управління. – С. 135–138.
6. Кіндій М. В. Управління ланцюгами поставок торгових мереж на засадах категорійного менеджменту / М. В. Кіндій, Я. В. Малиш, Л. П. Прийма // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Логістика : зб. наук. пр. – 2015. – № 833. – С. 143–152.
7. Крикавський Є. В. Конкурентоспроможність ланцюгів поставок промислової продукції [Текст] / Є. В. Крикавський, І. С. Рикованова. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2011. – С. 72–76.
8. Крикавський Є. В. Концептуальні орієнтири маркетингово-логістичного управління ланцюгами поставок [Текст] / Є. В. Крикавський, О. А. Похильченко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: зб. тез доп. Х Міжнародної наук.-практ. конференції, 29 вересня – 1 жовтня 2016 р. / відп. за вип. Ю. М. Гладенко. – Суми: Ткачов О. О., 2016. – С. 136–137.
1. McQuail D. McQuail’s Mass Communication Theory (5th edition), Sage, London, 2013, P. 16–34.
2. Mitchell S. The Internet of Everything for Cities: Connecting People, Process, Data, and Things To Improve the ‘Livability’ of Cities and Communities, S. Mitchell, N. Villa, M. Stewart-Weeks, A. Lange, Cisco Systems, 2014, P. 44–56.
3. Lohr S. The Origins of ‘Big Data’: An Etymological Detective Story, New York Times, New York, 2016.
4. Witkowski J. Zarządzanie łańcuchem dostaw. Koncepcje, procedury, doświadczenia, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2010, S. 69–75.
5. Hvozd M. Ya. Reinzhynirynh biznes-protsesiv yak chynnyk pryskorenoho rozvytku ekonomiky, M. Ya. Hvozd, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2013, No 754 : Problemy ekonomiky ta upravlinnia, P. 135–138.
6. Kindii M. V. Upravlinnia lantsiuhamy postavok torhovykh merezh na zasadakh katehoriinoho menedzhmentu, M. V. Kindii, Ya. V. Malysh, L. P. Pryima, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka : zb. nauk. pr, 2015, No 833, P. 143–152.
7. Krykavskyi Ye. V. Konkurentospromozhnist lantsiuhiv postavok promyslovoi produktsii [Text], Ye. V. Krykavskyi, I. S. Rykovanova, Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2011, P. 72–76.
8. Krykavskyi Ye. V. Kontseptualni oriientyry marketynhovo-lohistychnoho upravlinnia lantsiuhamy postavok [Text], Ye. V. Krykavskyi, O. A. Pokhylchenko, Marketynh innovatsii i innovatsii u marketynhu: zb. tez dop. Kh Mizhnarodnoi nauk.-prakt. konferentsii, 29 veresnia – 1 zhovtnia 2016 y., vidp. za vyp. Yu. M. Hladenko, Sumy: Tkachov O. O., 2016, P. 136–137.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2017
© Крикавський Є. В., Петрик І. В., 2017
 
Format 416-425
10
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки