Запис Детальніше

Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
Маркетинг инноваций и экологический брендинг: анализ связи
Marketing of innovations and ecological branding: analysis of connection
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna
 
Subject брендинг
екологічний брендинг
екобрендинг
екоатрибути товарів
маркетинг інновацій
экологический брендинг
экобрендинг
экоатрибуты товаров
маркетинг инноваций
branding
ecological branding
eco-branding
eco-attributes of goods
marketing of innovations
 
Description У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также проанализирована связь между маркетингом инноваций и экологическим брендингом.
In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out connection between marketing of innovations and ecological branding.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-04-01T11:38:49Z
2011-04-01T11:38:49Z
2011-03
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 36-44.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855
 
Language uk