Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку
Маркетинг инноваций и экологический брендинг: анализ связи Marketing of innovations and ecological branding: analysis of connection |
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna |
|
Subject |
брендинг
екологічний брендинг екобрендинг екоатрибути товарів маркетинг інновацій экологический брендинг экобрендинг экоатрибуты товаров маркетинг инноваций branding ecological branding eco-branding eco-attributes of goods marketing of innovations |
|
Description |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та сучасного стану екологічного брендингу, а також з’ясовано зв’язок між маркетингом інновацій та екологічним брендингом.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и современного состояния экологического брендинга, а также проанализирована связь между маркетингом инноваций и экологическим брендингом. In this article the authors analyze the content, particularities and contemporary state of ecological branding and define and find out connection between marketing of innovations and ecological branding. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-04-01T11:38:49Z
2011-04-01T11:38:49Z 2011-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша С.М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 36-44.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4855 |
|
Language |
uk
|
|