Запис Детальніше

Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/27985/
 
Title Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу
 
Creator Білюк, І. Л.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Description Стаття присвячена дослідженню візуальних елементів передачі інформації, що вживаються з метою реклами Олімпійських ігор. Наводяться приклади логотипів Олімпіад (2000–2020 рр.), створених з метою популяризації іміджу спортивних змагань у сучасному комунікативному просторі, а також для привернення уваги цільової аудиторії та акцентування важливої інформації. Вивчений експліцитний і імпліцитний зв'язок між вербальними і візуальними елементами. Проаналізовано доцільність використання візуальних елементів, що характеризують об’єкт рекламування.
 
Publisher Вид-во НаУОА
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/27985/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%9E%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B3%202017.pdf
Білюк, І. Л. (2017) Олімпійська символіка: візуальні засоби впливу. Наукові записки Острозької академії. Серія «Філологічна– Острог (67). pp. 45-51.