Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27986/
|
|
Title |
Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові
|
|
Creator |
Білюк, І. Л.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
Description |
У дисертації досліджено особливості реалізації брендингу міст в англомовному комунікативному просторі. Проаналізовано та узагальнено основні атрибути брендингу міст, які виражені різноманітними вербальними та візуальними складовими. З’ясовано способи креолізації логотипів міст. Розкрито зміст поняття "слоган міста". Виявлено лексико-семантичні особливості слоганів міст і здійснено семантичний аналіз метафоричних назв міст. Досліджено веб-сайти міст як засіб реалізації стратегії інформування про місто у віртуальному середовищі. Установлено семантичну спільність між виокремленими лексичними одиницями в слоганах міст і на веб-сайтах міст. Визначено способи підвищення експресивності в традиційній і мультимедійній рекламі міст у сучасному комунікативному просторі. Описано синтаксичні, семантичні та прагматичні особливості вживання мовних / немовних знаків у традиційній і мультимедійній рекламі міст. Розкрито роль емблем та слоганів спортивних і культурних подій у конструюванні іміджу міста.
|
|
Date |
2016-04
|
|
Type |
Thesis
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27986/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D1%8E%D0%BA%20%D0%86.%D0%9B.%20%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82.pdf
Білюк, І. Л. (2016) Брендинг міст в англомовному комунікативному просторі: вербальна і візуальна складові. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. |
|