Запис Детальніше

Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714092/
http://www.ikpp.npu.edu.ua/nch19kpsp/arkhiv/115-naukovyi-chasopys-npu-imeni-m-p-drahomanova-seriia-19-korektsiina-pedahohika-ta-spetsialna-psykholohiia-zbirnyk-naukovykh-prats-29/1453-tarasun-v-v-model-protsesu-porodzhennia-pysemnoho-movlennia-iak-osoblyvoi-formy-komunikatsii
 
Title Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації
Model of the production process of written speech as a special form of communication
 
Creator Тарасун, В.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У статті на рівні сучасної загальної і спеціальної психолого-педагогічної і психолінгвістичної науки висвітлені
питання психології формування писемного мовлення у дітей. Визначено етапи і структурні компоненти авторської моделі
процесу породження писемного висловлювання: І етап – мотиваційний, ІІ – етап внутрішнього плану (внутрішнього
програмування) побудови писемного висловлювання; ІІІ – перехідний план висловлювання; ІV – зовнішній план
висловлювання; V – перехідний: від внутрішнього мовлення до писемного мовлення, VІ – письмо як комунікація. Розроблена
модель пропонується як підґрунтя для створення системи завдань для запобігання і корекції порушень письма.
In the article on the level of modern general and special psychological and pedagogical and psycholinguistic science, the questions of psychology of the formation of written speech in children are highlighted. The stages and structural components of the author's model are determined
the process of generating a written statement: I stage - motivational, II - the stage of the internal plan (internal programming) for building a written statement; ІІІ - transitional plan of utterance; ІV - the external plan of utterance; V - transitive: from internal speech to written speech, VI - letter as communication. The developed model is proposed as a basis for creating a system of tasks for prevention and correction of writing violations.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714092/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8C%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%BE%D1%81%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%97%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B8%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf
- Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2015) Model of the production process of written speech as a special form of communication Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія (29). pp. 95-102. ISSN 2310-0893