Запис Детальніше

Дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714097/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583
 
Title Дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи
Didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades
 
Creator Басай, Надія Пилипівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлено дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи.
The article outlines didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714097/1/Basai_Annot_2014.pdf
- Басай, Надія Пилипівна (2014) Didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 247-248. ISBN 978-966-644-398-5