Дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714097/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583 |
|
Title |
Дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи
Didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades |
|
Creator |
Басай, Надія Пилипівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті висвітлено дидактичні підходи до побудови програми елективного курсу «Німецькомовні країни» для учнів 10-11-х класів профільної школи.
The article outlines didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714097/1/Basai_Annot_2014.pdf
- Басай, Надія Пилипівна (2014) Didactic approaches to constructing syllabus of an elective course "German-speaking countries" for students of 10th-11th grades In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 247-248. ISBN 978-966-644-398-5 |
|