Запис Детальніше

Науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714099/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583
 
Title Науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи
Theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті висвітлено науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи.
The article outlines theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714099/1/Polonska_Annot_2014.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 244-245. ISBN 978-966-644-398-5