Науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714099/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583 |
|
| Title |
Науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи
Theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students |
|
| Creator |
Полонська, Тамара Костянтинівна
|
|
| Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
| Description |
У статті висвітлено науково-теоретичні підходи до конструювання змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи.
The article outlines theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students. |
|
| Publisher |
Педагогічна думка
|
|
| Date |
2014
|
|
| Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714099/1/Polonska_Annot_2014.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Theoretical approaches to constructing the content of elective courses in foreign languages for high school students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 244-245. ISBN 978-966-644-398-5 |
|