Запис Детальніше

Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28018/
 
Title Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject B Philosophy (General)
BF Psychology
BL Religion
L Education (General)
 
Description Окреслюються теоретичні і практичні аспекти нового освітнього напряму, втіленого в педагогіці "нульових станів" і усвідомлених сновидінь, яка використовує проміжно-нейтральні "нульові" стани, що виявляються в творчості і медитації, які виступають як метою освітнього процесу, так і його найбільш ефективною формою. "Нульові" стани досягаються трьома способами: 1) за допомогою переходу станів організму один у одного в процесі його руху і розвитку, коли генерується проміжна гранична нейтральна фаза між ними; 2) завдяки поєднанню протилежних станів людини (страху і гніву, любові і ненависті та ін.), які в результаті цього взаимозгашающиеся, нейтралізують один одного, формуючи нейтральну "нульову" сутність; 3) в результаті будь-якої зміни організмів і середовищ, що реалізується як хвиля, структура якої універсальна і фіксує як точки максимуму і мінімуму, так і нулі функції – нейтральні фази розгортання хвильового процесу.
 
Publisher Koob publications
 
Date 2019
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
russian
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28018/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%BD%D1%83%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D1%8B%D1%85%20%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%9C%D0%9E%D0%9D%D0%9E.pdf
Вознюк, О. В. (2019) Педагогика осознанных сновидений и нулевых состояний. Project Report. Koob publications, Житомир.