Запис Детальніше

Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7517/
 
Title Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей
 
Creator Матласевич, О. В. (О. Matlasevych)
 
Subject Педагогіка
 
Description На основі теоретичного аналізу у статті обґрунтовано
основні детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей. Виділено дві групи чинників – реактивні (операційно-діяльнісні і соціальні) та проактивні (особистісно-ціннісні і духовні). Розвиток педагогічних здібностей під впливом реактивних чинників – це рух «ззовні всередину»: зовнішні обставини мають змінитися раніше, ніж людина і її здібності. Розвиток під впливом проактивних чинників – це зміни «зсередини назовні»: змінюється ставлення до себе, до своєї діяльності і, як наслідок, змінюються здібності і сама діяльність. Механізмами розвитку педагогічних здібностей визначено: ціннісну регуляцію, рефлексію та внутрішній діалог.
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7517/1/17.pdf
Матласевич, О. В. (О. Matlasevych) (2016) Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 162-176. ISSN 966-7631-15-Х