Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7517/
|
|
Title |
Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей
|
|
Creator |
Матласевич, О. В. (О. Matlasevych)
|
|
Subject |
Педагогіка
|
|
Description |
На основі теоретичного аналізу у статті обґрунтовано основні детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей. Виділено дві групи чинників – реактивні (операційно-діяльнісні і соціальні) та проактивні (особистісно-ціннісні і духовні). Розвиток педагогічних здібностей під впливом реактивних чинників – це рух «ззовні всередину»: зовнішні обставини мають змінитися раніше, ніж людина і її здібності. Розвиток під впливом проактивних чинників – це зміни «зсередини назовні»: змінюється ставлення до себе, до своєї діяльності і, як наслідок, змінюються здібності і сама діяльність. Механізмами розвитку педагогічних здібностей визначено: ціннісну регуляцію, рефлексію та внутрішній діалог. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7517/1/17.pdf
Матласевич, О. В. (О. Matlasevych) (2016) Детермінанти та механізми розвитку педагогічних здібностей. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 162-176. ISSN 966-7631-15-Х |
|