Запис Детальніше

Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень
 
Creator Клочко, В. І.
Клочко, О. В.
 
Subject інформаційна компетентність
інформатична складова
кластерний аналіз
мотиваційно-ціннісний критерій
когнітивно-діяльнісний критерій
 
Description Метою дослідження є аналіз структури складових інформаційної компетентності, наведено методику використання методу групування багатовимірних спостережень, що надає можливість ґрунтовніше здійснювати аналіз складових інформаційної компетентності та дослідити ефективність впровадження педагогічних методик
Целью исследования является анализ структуры информационной компетентности, приводится методика, использования метода группирования многомерных наблюдений, что позволяет глубже провести анализ компонентов информационной компетентности и исследовать эффективность применения педагогических методов.
The method of using a method of grouping of multidimensional observation provides the opportunity to more thoroughly implement the analysis of components of information competence and to investigate the effectiveness of implementation of pedagogical methods.
 
Date 2019-01-28T09:12:02Z
2019-01-28T09:12:02Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Клочко В. І Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень [Текст] / В. І. Клочко, О. В. Клочко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наук. праць. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. – Вип. 52. – С. 23-28.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23455
378.147:004
 
Language uk_UA
 
Relation Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 52 : 23-28.
 
Format application/pdf
 
Publisher Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського