Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень
|
|
Creator |
Клочко, В. І.
Клочко, О. В. |
|
Subject |
інформаційна компетентність
інформатична складова кластерний аналіз мотиваційно-ціннісний критерій когнітивно-діяльнісний критерій |
|
Description |
Метою дослідження є аналіз структури складових інформаційної компетентності, наведено методику використання методу групування багатовимірних спостережень, що надає можливість ґрунтовніше здійснювати аналіз складових інформаційної компетентності та дослідити ефективність впровадження педагогічних методик
Целью исследования является анализ структуры информационной компетентности, приводится методика, использования метода группирования многомерных наблюдений, что позволяет глубже провести анализ компонентов информационной компетентности и исследовать эффективность применения педагогических методов. The method of using a method of grouping of multidimensional observation provides the opportunity to more thoroughly implement the analysis of components of information competence and to investigate the effectiveness of implementation of pedagogical methods. |
|
Date |
2019-01-28T09:12:02Z
2019-01-28T09:12:02Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Клочко В. І Дослідження структури складових інформаційної компетентності із застосуванням методу групування багатовимірних спостережень [Текст] / В. І. Клочко, О. В. Клочко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наук. праць. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2018. – Вип. 52. – С. 23-28.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23455 378.147:004 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 52 : 23-28.
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського
|
|