Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/28019/
|
|
Title |
Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу
|
|
Creator |
Григор'єва, Т. Ю.
|
|
Subject |
P Philology. Linguistics
PE English |
|
Description |
У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.
|
|
Publisher |
Херсон
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/28019/1/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80.%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0%20%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%94%D0%B2%D0%B02017-converted.pdf
Григор'єва, Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). pp. 17-22. |
|