Запис Детальніше

Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28019/
 
Title Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу
 
Creator Григор'єва, Т. Ю.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Description У статті розглянуто особливості формування фонологічної компетенції студентів мовного вузу під час вступно-корективного курсу із застосуванням інтегрованого підходу. Виокремлено основні фонетичні знання і навички, якими повинен оволодіти студент під час курсу, і методичні принципи, які забезпечують інтеграцію завдань з іноземної мови. Визначено характерні труднощі при формуванні фонологічної компетенції. З метою підвищення якості і рівня сформованості даного виду компетенції запропоновано алгоритм опрацювання фонетичного матеріалу.
 
Publisher Херсон
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28019/1/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80.%20%D0%B1%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0%20%20%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D1%94%D0%B2%D0%B02017-converted.pdf
Григор'єва, Т. Ю. (2017) Інтегрований підхід у формуванні фонологічної компетенції студентів під час вступно-корективного курсу. Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 3 (76). pp. 17-22.