Технології впровадження диференційоаного підходу у початковій освіті незалежної України
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713776/
|
|
Title |
Технології впровадження диференційоаного підходу у початковій освіті незалежної України
Technologies of implementing the differentiated approach in the primary school of independent Ukraine |
|
Creator |
Куліш, Тетяна Іванівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Висвітлено авторські педагогічні технології впровадження диференційованого підходу до педагогічного процесу в початковій школі періоду 1991-2012 рр. та узагальнено і представлено основні складові технологій диференційованого навчання молодших школярів.
The author’s education technologies of implementing the differentiated approach to the education process in the primary school in 1992-2012 are enlightened; the main components of the junior pupils’ differentiated training technologies are generalized and presented. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713776/1/%D0%86%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%A0%D0%9D%D0%95%D0%A2-%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%AF_%20%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF%20%D0%9A%D0%A3%D0%9B%D0%86%D0%A8_1.pdf
- Куліш, Тетяна Іванівна (orcid.org/0000-0001-8509-9190 <http://orcid.org/0000-0001-8509-9190>) (2018) Technologies of implementing the differentiated approach in the primary school of independent Ukraine In: Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технологіїї: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 р., м. Київ Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна, pp. 66-71. |
|