Диференційований підхід до формування навички читання у букварний період навчання грамоти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714111/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884 |
|
Title |
Диференційований підхід до формування навички читання у букварний період навчання грамоти
Differentiated approach to the formation of the reading skills in Bukvar studying period of literacy training. |
|
Creator |
Вашуленко, Оксана Вікторівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах визначено етапи упровадження диференційованого підходу до формування навички читання у букварний період навчання грамоти. Запропоновано засоби організації диференційованого навчання.
The stages of implementation of the differentiated approach to the formation of reading skills in Bukvar studying period of literacy training are defined in this thesis. The means of organization of differentiated learning are provided. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714111/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202015.pdf
- Вашуленко, Оксана Вікторівна (2015) Differentiated approach to the formation of the reading skills in Bukvar studying period of literacy training. In: Annotated results of scientific research work of the Institute of Pedagogics of NAPS of Ukraine for 2015 Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 167-168. ISBN 978-966-644-398-5 |
|