Запис Детальніше

Інтеграція як провідний принцип формування змісту природничої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714158/
http://undip.org.ua/upload/files/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D1%96%20%D0%BC%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0%20%E2%80%93%202018_v2.pdf
 
Title Інтеграція як провідний принцип формування змісту природничої освіти
Integration as the Leading Principle of the Formation of the Content of natural Education
 
Creator Засєкіна, Тетяна Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розглядається інтеграція як провідний принцип формування змісту й методик навчання природничих предметів як для природничої, так і для гуманітарної профільної шкільної освіти.
Integration is considered as the leading principle of the formation of content and methods of teaching natural subjects for both natural and humanitarian specialized school education.
 
Publisher ТзОВ «Трек-ЛТД»
 
Date 2018
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714158/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%94%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A2.%D0%9C.%20%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%202018.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2018) Integration as the Leading Principle of the Formation of the Content of natural Education In: Pedagogical Comparative Studies and International Education – 2018: Transformations and Innovations in Education in the Globalized World : Book of Abstracts of the 2-st International Conference 7-8 June 2018, Kyiv ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ – м. Дрогобич, Україна, pp. 102-103.