Запис Детальніше

Зміст і основні напрями психологічної допомоги дітям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій в умовах закладу освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714172/
http://conference-ukraine.com.ua/ru/archivej
 
Title Зміст і основні напрями психологічної допомоги дітям, що опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій в умовах закладу освіти
Содержание и основные направления психологической помощи детям, оказавшимся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военных действий в условиях учебного заведения
The content and main directions of psychological assistance to children who were in difficult living conditions as a result
 
Creator Бондарук, Юлія Сергіївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description Стаття містить аналіз теоретичних джерел актуальних проблем психологічного супроводу дітей та сімей, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військового конфлікту в умовах навчальних закладів та вивчає і розкриває зміст напрямів роботи в діяльності психологічної служби освітніх закладів. Вивчає більш детально проблеми, з якими частіше за все працюють шкільні психологи та соціальні педагоги, надаючи допомогу дітям та сім’ям, що отримали травматичний досвід. Також визначає причини, що перешкоджають нормалізації стану та успішній адаптації учнів у шкільному середовищі та мету і завдання роботи відповідно до означених напрямів діяльності.
Статья содержит анализ теоретических источников актуальных проблем психологического сопровождения детей и семей, оказавшихся в сложных жизненных обстоятельствах в результате военного конфликта в условиях учебных заведений и изучает и раскрывает содержание направлений работы в деятельности психологической службы образовательных учреждений. Изучает более подробно проблемы, с которыми чаще всего работают школьные психологи и социальные педагоги, оказывая помощь детям и семьям, получившим травматический опыт. Также определяет причины, препятствующие нормализации состояния и успешной адаптации учащихся в школьной среде и цели и задачи работы в соответствии с указанных видов деятельности.
The article provides an analysis of the theoretical sources of actual problems of psychological support of children and families who find themselves in difficult living conditions as a result of a military conflict in the conditions of educational institutions and studies and discloses the content of the directions of work in the activities of the psychological service of educational institutions. Studying in more detail the problems with which most school psychologists and social educators work most often, providing help to children and families who have received traumatic experience. It also determines the reasons that hinder the normalization of the state and successful adaptation of pupils in the school environment, and the purpose and tasks of the work in accordance with the indicated directions of activity.
 
Publisher СPM «ASF»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714172/1/Virtus%20Scientific_Journal_28_1-pages-75-80.pdf
- Бондарук, Юлія Сергіївна (orcid.org/0000-0001-9162-1811 <http://orcid.org/0000-0001-9162-1811>) (2018) The content and main directions of psychological assistance to children who were in difficult living conditions as a result Virtus (28). pp. 75-80. ISSN 2410-4388