Запис Детальніше

Дослідження вітчизняних та зарубіжних учених з проблеми трансформаційних процесів у шкільній освіті

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710004/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Дослідження вітчизняних та зарубіжних учених з проблеми трансформаційних процесів у шкільній освіті
Research of ukrainian and foreign scholars of the problem of transformational processes in education
 
Creator Тименко, Марія Миколаївна
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Інноваційні перетворення в освіті є об’єктом наукових інтересів широкого кола вчених-освітян зарубіжжя. Відомі теоретики освіти розвинених країн – Ф. Гесс, Р. Елмор, Г. Левін, Е. Ліберман, Д. Хопкінс, Л. Ерл, Б. Левін, Д. Харт, М. Фуллан, М. Барбер, С. Бурк, С. Болл, Д. Вітті, Ш. Гевіртц, П. Мортімор, А. Глетгорн та інші – аналізують не лише історичний контекст або чинники, що зумовлюють змінив освіті, зміст конкретного процесу чи особливості та частковості освітніхперетворень, а й намагаються з’ясувати логіку та закони кожного процесу, знайти закономірності проведення та здійснення освітніх змін, виділити те загальне, що дає змогу поєднати масу різнорідної інформації та сфокусуватися на суттєво важливих компонентах змін
Innovative transformations in education are the object of scientific interests of a wide range of scientists-educators abroad. The well-known theorists of the education of developed countries are F. Hess, R. Elmore, G. Levin, E. Liberman, D. Hopkins, L. Earl, B. Levin, D. Hart, M. Fullan, M. Barber, S. Burke, C. Ball, D. Whitti, S. Geurts, P. Mortimore, A. Glethorn and others - analyze not only the historical context or the factors that determine the change in education, the content of a particular process or the peculiarities and particularity of educational transformations, but also try to find out the logic and laws of each process, to find the regularities of conducting and implementing educational changes, to highlight the general, which makes it possible to combine mass of heterogeneous information and focus on substantially important components of change.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710004/1/tezy_Tymenko2017.PDF
- Тименко, Марія Миколаївна (orcid.org/0000-0002-7639-5630 <http://orcid.org/0000-0002-7639-5630>) (2017) Research of ukrainian and foreign scholars of the problem of transformational processes in education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 35-36.