Запис Детальніше

Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713986/
https://elibrary.ru/item.asp?id=24922308
 
Title Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи
Features simulation profile training as a way to improve the efficiency of profiling High School
 
Creator Кизенко, Василь Іванович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті розкрито особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи. Розкрито алгоритм процесу моделювання профілю навчання; виокремлено і схарактеризовано такі етапи. аналітичний: вимагає вивчення та оцінки мети, завдань профілю навчання, що
моделюється, та умов, у яких він реалізується; перспективний: визначаються засоби і форми моделювання; виконавчий: реалізується задум і практичне відтворення розробленого проекту.
This report disclosed details of modeling the profile of education as a way to improve the efficiency of profiling high school. Disclosed is an algorithm modeling process profile of training; marked the first such stage be characterized: Analysis: requires study and evaluation of goals, tasks modeled profile of training, as well as the channel in which it is implemented; perspective: defined methods and forms of modeling; Performing: realists idea and developed a widely mapping project.
 
Publisher ООО "Научный мир"
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713986/1/KVI_2015_SWorld.pdf
- Кизенко, Василь Іванович (2015) Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи Научные труды SWorld, 3 (40) (6). pp. 26-32. ISSN 2224-0187