Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713986/
https://elibrary.ru/item.asp?id=24922308 |
|
Title |
Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи
Features simulation profile training as a way to improve the efficiency of profiling High School |
|
Creator |
Кизенко, Василь Іванович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розкрито особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи. Розкрито алгоритм процесу моделювання профілю навчання; виокремлено і схарактеризовано такі етапи. аналітичний: вимагає вивчення та оцінки мети, завдань профілю навчання, що моделюється, та умов, у яких він реалізується; перспективний: визначаються засоби і форми моделювання; виконавчий: реалізується задум і практичне відтворення розробленого проекту. This report disclosed details of modeling the profile of education as a way to improve the efficiency of profiling high school. Disclosed is an algorithm modeling process profile of training; marked the first such stage be characterized: Analysis: requires study and evaluation of goals, tasks modeled profile of training, as well as the channel in which it is implemented; perspective: defined methods and forms of modeling; Performing: realists idea and developed a widely mapping project. |
|
Publisher |
ООО "Научный мир"
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713986/1/KVI_2015_SWorld.pdf
- Кизенко, Василь Іванович (2015) Особливості моделювання профілю навчання як засобу підвищення ефективності профілізації старшої школи Научные труды SWorld, 3 (40) (6). pp. 26-32. ISSN 2224-0187 |
|