Психологічні аспекти оцінювання підручників для загальноосвітньої школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714038/
|
|
Title |
Психологічні аспекти оцінювання підручників для загальноосвітньої школи
Psychological aspects of assessment of textbooks for a comprehensive school |
|
Creator |
Ковчин, Наталія Андріївна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Стаття присвячена дослідженню проблеми оцінювання шкільних підручників. Експертна оцінка підручника та його та його психологічного компоненту, передбачає визначення того, чи забезпечує підручник формування наукової картини світу, формування особистості, інтелектуальний розвиток.
The article is devoted to the study of the problem of evaluation of school textbooks. The expert assessment of the textbook and its and its psychological component, involves determining whether the textbook provides the formation of a scientific picture of the world, the formation of personality, intellectual development. |
|
Publisher |
Освіта та наука
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714038/1/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%20%D0%B4%D0%BB%D1%8F%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8.pdf
- Ковчин, Наталія Андріївна (orcid.org/0000-0003-0432-3643 <http://orcid.org/0000-0003-0432-3643>) (2016) Psychological aspects of assessment of textbooks for a comprehensive school In: Materiály XII mezinárodní vědecko - praktická konference «Nastolení moderní vědy– 2016», Praha Освіта та наука, c. Prague, Czech Republic, pp. 67-71. ISBN 978-966-8736-05-6 |
|