Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714051/
|
|
Title |
Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів
Scientific principles of reorganization of the school syntax course on the basis of modern approaches |
|
Creator |
Бондаренко, Неллі Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті автор розкриває актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів; з’ясовує їх суть; характеризує типові синтаксичні помилки та аналізує їх причини; визначає завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів; окреслює шляхи інноваційної перебудови методики навчання; обґрунтовує психологічні, психолінгвістичні, лінгводидактичні засади побудови методики навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах.
The article reveals the relevance of systematic study of syntax and punctuation course of Ukrainian-based personality oriented, competence and activity approaches; discovers their essence; describes the typical syntax errors and analyzes their causes; defines the task of teaching syntax and punctuation in grades 8-9 based on these approaches; outlines innovative ways of restructuring teaching methods; justifies psychological, psycholinguistic, language framework for designing methods of teaching syntax and punctuation in grades 8-9. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714051/1/%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8pdf.pdf
- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2016) Scientific principles of reorganization of the school syntax course on the basis of modern approaches Українська мова і література в школі, 2 (125). pp. 20-24. |
|