Запис Детальніше

Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714051/
 
Title Наукові засади перебудови шкільного курсу синтаксису на основі сучасних підходів
Scientific principles of reorganization of the school syntax course on the basis of modern approaches
 
Creator Бондаренко, Неллі Володимирівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті автор розкриває актуальність проблеми вивчення систематичного курсу синтаксису і пунктуації української мови на основі особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів; з’ясовує їх суть; характеризує типові синтаксичні помилки та аналізує їх причини; визначає завдання навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах на основі зазначених підходів; окреслює шляхи інноваційної перебудови методики навчання; обґрунтовує психологічні, психолінгвістичні, лінгводидактичні засади побудови методики навчання синтаксису і пунктуації у 8-9 класах.
The article reveals the relevance of systematic study of syntax and punctuation course of Ukrainian-based personality oriented, competence and activity approaches; discovers their essence; describes the typical syntax errors and analyzes their causes; defines the task of teaching syntax and punctuation in grades 8-9 based on these approaches; outlines innovative ways of restructuring teaching methods; justifies psychological, psycholinguistic, language framework for designing methods of teaching syntax and punctuation in grades 8-9.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714051/1/%D0%91%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8pdf.pdf
- Бондаренко, Неллі Володимирівна (2016) Scientific principles of reorganization of the school syntax course on the basis of modern approaches Українська мова і література в школі, 2 (125). pp. 20-24.