Запис Детальніше

Кохлеарна імплантація як метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714068/
 
Title Кохлеарна імплантація як метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху
Cochlear implantation as a method of rehabilitating children with severe hearing damage
Кохлеарна имплантация как метод реабилитации детей с серьезным повреждением слуха
 
Creator Шевченко, В.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Наукова стаття розкриває метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху за допомогою кохлеарної імплантації. В статті автором подані історичні погляди та розуміння природи глухоти, методології, застосовувані в даний час в роботі з дітьми, які мають кохлеарний імплант, а також специфіку
при його використанні.
Research article reveals a method of rehabilitation for children with severe hearing impairment by cochlear
implantation. In this article the author presented the historical views and understanding of the nature of deafness, the methodologyused currently in work with children who have cochlear implant, as well as specificin its use.
Научная статья раскрывает метод реабилитации детей с тяжелыми нарушениями слуха с помощью кохлеарной имплантации. В статье автором представлены исторические взгляды и понимание
природы глухоты, методологии, применяемые в настоящее время в работе с детьми, которые имеют кохлеарный имплант, а так же специфику при его использовании.
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714068/1/Nchnpu_019_2012_21_83.pdf
- Шевченко, В.М. (2012) Cochlear implantation as a method of rehabilitating children with severe hearing damage Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, 21 (19). pp. 320-323. ISSN 2310-0893