Кохлеарна імплантація як метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714068/
|
|
Title |
Кохлеарна імплантація як метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху
Cochlear implantation as a method of rehabilitating children with severe hearing damage Кохлеарна имплантация как метод реабилитации детей с серьезным повреждением слуха |
|
Creator |
Шевченко, В.М.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Наукова стаття розкриває метод реабілітації дітей з тяжкими порушеннями слуху за допомогою кохлеарної імплантації. В статті автором подані історичні погляди та розуміння природи глухоти, методології, застосовувані в даний час в роботі з дітьми, які мають кохлеарний імплант, а також специфіку при його використанні. Research article reveals a method of rehabilitation for children with severe hearing impairment by cochlear implantation. In this article the author presented the historical views and understanding of the nature of deafness, the methodologyused currently in work with children who have cochlear implant, as well as specificin its use. Научная статья раскрывает метод реабилитации детей с тяжелыми нарушениями слуха с помощью кохлеарной имплантации. В статье автором представлены исторические взгляды и понимание природы глухоты, методологии, применяемые в настоящее время в работе с детьми, которые имеют кохлеарный имплант, а так же специфику при его использовании. |
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714068/1/Nchnpu_019_2012_21_83.pdf
- Шевченко, В.М. (2012) Cochlear implantation as a method of rehabilitating children with severe hearing damage Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія, 21 (19). pp. 320-323. ISSN 2310-0893 |
|