Запис Детальніше

Посилення інтегративних процесів як тенденція формування змісту шкільної біологічної освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714070/
 
Title Посилення інтегративних процесів як тенденція формування змісту шкільної біологічної освіти
Strengthening the Integration Processes as a Trend of Formation the Content of School Biological Education
 
Creator Коршевнюк, Т. В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Зазначено, як процеси інтеграції відображено у меті загальної середньої освіти, як вони впливають на структуру й зміст її біологічного компонента, формулювання результатів навчання біології школярів.
The article describes how integration processes are reflected in the goals of general secondary education, how they affect the structure and content of its biological component, the formulation of the learning outcomes of biology of schoolchildren.
 
Publisher Вектор
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714070/1/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%84.%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0-pages-117-119.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (2018) Strengthening the Integration Processes as a Trend of Formation the Content of School Biological Education In: Нова українська школа : теорія і практика реалізації інтегрованого підходу : Матеріали міжнародної наукової конференції. 17–18 травня 2018 р., м. Тернопіль Вектор, м. Тернопіль, Україна, pp. 155-157.