Запис Детальніше

Модернізація шкільної біологічної освіти в умовах реформування української школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714075/
https://laboratoriya.sspu.sumy.ua/
 
Title Модернізація шкільної біологічної освіти в умовах реформування української школи
Modernization of school biological education in the conditions of reforming the Ukrainian school
Модернизация школьного биологического образования в условиях реформирования украинской школы
 
Creator Матяш, Н.Ю.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті зазначено, що важливим чинником успішного упровадження ідеї компетентнісного підходу до навчання біології є модернізація (оновлення) структури шкільної біологічної освіти, очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, змісту, методик навчання і професійної підготовки учителя. Занепокоєння викликає зниження кількості бажаючих вибирати фах природничого спрямування. Така ситуація складає загрозу освітньому процесу не лише у вищих навчальних закладах, а й загрозу організації освітнього процесу у загальноосвітніх навчальних закладах країни через відсутність відповідних фахівців.
The article states that an important factor in the successful implementation of the idea of a competent approach to the study of biology is the modernization (updating) of the structure of school biological education, expected results of pupils' educational and cognitive activity, content, teaching methods and teacher training. Anxiety causes a decrease in the number of those who wish to choose natural sciences. This situation threatens the educational process not only in higher education institutions, but also the threat to the organization of educational process in general educational institutions of the country due to lack of appropriate specialists.
В статье отмечено, что важным фактором успешного внедрения идеи компетентностного подхода к обучению биологии является модернизация структуры школьного биологического образования, ожидаемых результатов учебно-познавательной деятельности учащихся, содержания, методик обучения и профессиональной подготовки учителя. Беспокойство вызывает снижение количества желающих выбирать профессию естественного направления. Такая ситуация представляет угрозу образовательному процессу не только в высших учебных заведениях, но и угрозу организации образовательного процесса в общеобразовательных учебных заведениях страны из-за отсутствия соответствующих специалистов.
 
Publisher ФОП Цьома С.П.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714075/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8-pages-4-7.pdf
- Матяш, Н.Ю. (2018) Modernization of school biological education in the conditions of reforming the Ukrainian school Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу – ІТМ*плюс-2018 : матеріали ІІІ Міжнародної наукової-методичної конференції (Суми, 8–9 лист.), 1. pp. 221-222. ISSN ISBN 978–617–7487–39–4