Запис Детальніше

Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714077/
http://ipvid.org.ua/products/2014/article.php
 
Title Конструювання змісту іншомовного елективного курсу та його реалізація в навчальному посібнику для учнів профільної школи
Constructing contents of foreign language elective course and its implementation in the manuals for students of profile school
 
Creator Полонська, Тамара Костянтинівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Актуальність викладеного у статті матеріалу обумовлена трансформаційними змінами, що відбуваються в освітній галузі України. Оновлення змісту освіти є визначальним складником реформування національної освіти і передбачає приведення його у відповідність із сучасними потребами учня й суспільства. Запровадження профільного навчання у старшій школі зумовило диференціацію змісту навчання іноземних мов відповідно до базового і профільного рівнів. Одним із важливих компонентів профільного навчання іноземної мови є елективні курси, зміст яких має бути відображений у відповідних навчальних посібниках. Такі посібники призначено для розширення і поглиблення знань старшокласників з іноземних мов, які передбачено навчальними програмами і викладено в базових підручниках.
The actuality of the material presented in the article is specified by the transformational changes taking place in educational sphere of Ukraine. Renewal of educational contents is a defining component of national education and it prognosticates bringing it in line with modern needs of a student and society. Introduction of profi le education in high school has caused differentiation for contents of teaching foreign languages a ccording to base and profi le levels. One of the important components in the profi le foreign language teaching is the elective courses, the contents of which should be reflected in the relevant manuals. These manuals are intended to broaden and deepen the knowledge of high school students in foreign languages, which are provided by educational programs and are described in basic textbooks.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714077/1/Polonska_Elektiv_2014.pdf
- Полонська, Тамара Костянтинівна (2014) Constructing contents of foreign language elective course and its implementation in the manuals for students of profile school Проблеми сучасного підручника (14). pp. 554-563. ISSN 2411-1309