Запис Детальніше

Особливості формування предметної компетентності старшокласників у процесі розв'язування фізичних задач

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714195/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Особливості формування предметної компетентності старшокласників у процесі розв'язування фізичних задач
Особенности формирования предметной компетентности старшеклассников в процессе решения физических задач
Features of the formation of the subject competence of senior pupils in the process of solving physical problems
 
Creator Мельник, Ю.С.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description В тезах на основі аналізу результатів впровадження методики формування предметної компетентності старшокласників у процесі розв’язування фізичних задач описано здійснену перевірку та оцінку ефективності: обґрунтовано критеріально-діагностувальний апарат, визначено контрольні й експериментальні групи учнів 10–11 класів, встановлено рівні сформованості предметної компетентності, впроваджено алгоритм її формування, здійснено якісний аналіз та статистичне оброблення результатів експерименту.
В тезисах на основе анализа результатов внедрения методики формирования предметной компетентности старшеклассников в процессе решения физических задач описано осуществленную проверку и оценку эффективности: обоснованно критериально-диагностувальний аппарат, определены контрольные и экспериментальные группы учащихся 10-11 классов, установлено уровне сформированности предметной компетентности, внедрены алгоритм ее формирования, осуществлено качественный анализ и статистическую обработку результатов эксперимента.
In theses, on the basis of the analysis of the results of the implementation of the methodology of forming the subject competence of high school students in the process of solving physical problems, the performed verification and evaluation of effectiveness are described: the criterion-diagnostic apparatus is substantiated, the control and experimental groups of the students of grades 10-11 are determined, the levels of formation of the subject competence, the algorithm of its formation, the qualitative analysis and statistical processing of the results of the experiment are carried out.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714195/1/Tezy_Melnik_2017.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2017) Features of the formation of the subject competence of senior pupils in the process of solving physical problems In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 179-180. ISBN 978-966-644-398-5