Моделювання технологій інтегрованого навчання природничих предметів в умовах профільної диференціації
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714205/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Моделювання технологій інтегрованого навчання природничих предметів в умовах профільної диференціації
Design of Technologies of Integrated Study of Natural Sciences in the Conditions of Profile Differentiation |
|
Creator |
Засєкіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method |
|
Description |
Підбито підсумки пошуково-моделювального етапу дслідження з наукової підтеми. Показано, що моделювання технологій інтегрованого навчання може бути зумовлене як зовнішніми (профільною диференціацією), так і внутрішніми чинниками (міжпредметними зв'язками)
The results of the search-modeling stage of the investigation with the scientific sub-topic are summed up. It is shown that the design of integrated training technologies can be caused both by external (profile differentiation) and by internal factors (interdisciplinary connections). |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714205/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%94%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A2.%D0%9C.2018_2018.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2018) Design of Technologies of Integrated Study of Natural Sciences in the Conditions of Profile Differentiation In: Annotated Results of Research ork of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine for 2018 Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 201. ISBN 978-966-644-464-9 |
|