Запис Детальніше

Моделювання технологій інтегрованого навчання природничих предметів в умовах профільної диференціації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714205/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Моделювання технологій інтегрованого навчання природничих предметів в умовах профільної диференціації
Design of Technologies of Integrated Study of Natural Sciences in the Conditions of Profile Differentiation
 
Creator Засєкіна, Тетяна Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
 
Description Підбито підсумки пошуково-моделювального етапу дслідження з наукової підтеми. Показано, що моделювання технологій інтегрованого навчання може бути зумовлене як зовнішніми (профільною диференціацією), так і внутрішніми чинниками (міжпредметними зв'язками)
The results of the search-modeling stage of the investigation with the scientific sub-topic are summed up. It is shown that the design of integrated training technologies can be caused both by external (profile differentiation) and by internal factors (interdisciplinary connections).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714205/1/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%94%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%A2.%D0%9C.2018_2018.pdf
- Засєкіна, Тетяна Миколаївна (orcid.org/0000-0001-9362-5840 <http://orcid.org/0000-0001-9362-5840>) (2018) Design of Technologies of Integrated Study of Natural Sciences in the Conditions of Profile Differentiation In: Annotated Results of Research ork of the Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine for 2018 Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 201. ISBN 978-966-644-464-9