Задачі історичного змісту як засіб формування емоційно-ціннісного складника предметної компетентності з фізики
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714215/
|
|
Title |
Задачі історичного змісту як засіб формування емоційно-ціннісного складника предметної компетентності з фізики
Задачи исторического содержания как средство формирования эмоционально-ценностного компонента предметной компетентности по физике The tasks of historical content as a means of forming the emotional-value component of subject competence in physics |
|
Creator |
Мельник, Ю.С.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 53 Physics |
|
Description |
Використання історичного матеріалу в процесі розв’язування компетентнісно орієнтованих фізичних задач сприяє розвитку мислення, моральному вихованню й формуванню наукового світогляду учнів, залучає їх до діалогу культур, підвищує інтерес до навчання. Ознайомлення із історією розвитку фізичної науки сприяє вихованню любові до Батьківщини, породжує гордість за досягнення українських учених. Логіка розвитку науки, «перемог» і «поразок», драматургія народження й боротьби ідей, що супроводжують процес становлення наукової думки, дає змогу об’єктивніше усвідомити сучасний її стан, осмислено сприймати й застосовувати здобуті знання.
Использование исторического материала в процессе решения компетентно ориентированных физических задач способствует развитию мышления, нравственному воспитанию и формированию научного мировоззрения учащихся, привлекает их к диалогу культур, повышает интерес к обучению. Ознакомление с историей развития физической науки способствует воспитанию любви к Родине, порождает гордость за достижения украинских ученых. Логика развития науки, «побед» и «поражений», драматургия рождения и борьбы идей, которые сопровождают процесс становления научной мысли, позволяет объективно осознать современный ее состояние, осмысленно воспринимать и применять полученные знания. The use of historical material in the process of solving competence-oriented physical problems contributes to the development of thinking, moral education and the formation of the scientific outlook of students, involves them in the dialogue of cultures, increases interest in learning. Familiarity with the history of the development of physical science contributes to the education of love for the Motherland, generates pride for the achievement of Ukrainian scholars. The logic of the development of science, "victories" and "defeats", the drama of birth and struggle of ideas that accompany the process of formation of scientific thought, makes it possible to more objectively understand its current state, comprehended perceive and apply the acquired knowledge. |
|
Publisher |
Ексклюзив-систем
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714215/1/Tezy_Melnik_2017_2.pdf
- Мельник, Ю.С. (orcid.org/0000-0002-1268-6199 <http://orcid.org/0000-0002-1268-6199>) (2017) The tasks of historical content as a means of forming the emotional-value component of subject competence in physics In: Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали міжнародної науково - практичної конференції 19-20 травня 2017 року Ексклюзив-систем, м. Кропивницький, Україна, pp. 16-18. |
|