Інноваційні технології як провідний механізм формування діалогічних умінь старшокласників
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714217/
|
|
Title |
Інноваційні технології як провідний механізм формування діалогічних умінь старшокласників
Innovative technologies as a leading mechanism for the formation of the dialogical skills of upper secondary school Инновационные технологии как ведущий механизм формирования диалогических умений старшеклассников |
|
Creator |
Васьківська, Олена Євгеніївна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор звертає увагу на необхідність розвивати у старшокласників уміння діалогічного спілкування за допомогою інноваційних технологій. Проаналізовано інноваційні технології та методи навчання, застосовувані в процесі вивчення гуманітарних предметів.
The author draws attention to the need to develop in upper secondary school the skills of dialogical communication with the help of innovative technologies. Analyzed innovative technologies and teaching methods used in the process of studying humanitarian subjects. Автор обращает внимание на необходимость развивать у старшеклассников умения диалогического общения с помощью инновационных технологий. Проанализированы инновационные технологии и методы обучения, применяемые в процессе изучения гуманитарных предметов. |
|
Publisher |
ГродОИРО
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714217/1/VOYe_Grod_2016%281%29.pdf
- Васьківська, Олена Євгеніївна (2016) Innovative technologies as a leading mechanism for the formation of the dialogical skills of upper secondary school In: Инновационная деятельность субъектов образования : материалы научно-практической конференции, г. Гродно (Беларусь), 24–25 ноября 2016 г. ГродОИРО, г. Гродно, Беларусь, pp. 65-67. ISBN 978-985-6702-15-3 |
|