Запис Детальніше

Роль і значення фізкультурних хвилинок у підвищенні розумової працездатності учнів загальноосвітніх шкіл

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28139/
 
Title Роль і значення фізкультурних хвилинок у підвищенні розумової працездатності учнів загальноосвітніх шкіл
 
Creator Булгаков, О. І.
Колеснік, І. В.
Айунц, В. І.
 
Subject AZ History of Scholarship The Humanities
 
Description Актуальність теми дослідження. За останні роки стан фізичного здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів України має стабільну тенденцію до погіршення. Така тенденція обумовлена недостатнім обсягом рухової активності учнів, перевантаженістю шкільної програми, впливом різних соціальних факторів, а також не сформованістю в учнів потреби в систематичних заняттях фізичними вправами з метою збереження та зміцнення свого здоров’я.
Метою дослідження було визначити вплив уроків загального циклу, а також різних за змістом та інтенсивністю навантажень уроків фізичної культури та фізкультурних хвилинок на показники розумової працездатності учнів.
У процесі проведення дослідження було використано такі методи: теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел; педагогічне спостереження; педагогічне тестування; математичної статистики.
Результати роботи та ключові висновки. Результати проведеного дослідження свідчить про те, що виконання учнями фізкультурних хвилинок на уроках загального циклу забезпечує підвищення у них розумової працездатність, у порівнянні із уроками на яких фізкультурні хвилинки не проводились. У ході дослідження було установлено, що уроки фізичної культури з використанням фізичних вправ високої інтенсивності, у порівнянні із уроками, де використовуються фізичні вправи помірної інтенсивності, більш негативно впливають на показники розумові працездатності школярів. Це може означати, що на уроках фізичної культури протягом навчального дня, повинні використовуватись фізичні вправ помірної інтенсивності. Проведення ж уроків фізичної культури з використанням фізичних вправ високої інтенсивності доцільно в кінці навчального дня.
 
Publisher Житомир: Видавець О. О. Євенок
 
Date 2018-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28139/1/%D0%A4%D0%B0%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B7%D0%B1i%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%206_15-20.pdf
Булгаков, О. І. and Колеснік, І. В. and Айунц, В. І. (2018) Роль і значення фізкультурних хвилинок у підвищенні розумової працездатності учнів загальноосвітніх шкіл. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (6). pp. 15-20. ISSN 2071-5285