Запис Детальніше

Изучение величин в начальной школе на основе компетентностного подхода

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707334/
 
Title Изучение величин в начальной школе на основе компетентностного подхода
Вивчення величин в початковій школі на основі компетентнісного підходу
Studying of sizes at elementary school on the basis of competence-based approach
 
Creator Листопад, Наталія Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Реформа украинской школы предполагает изменение целей и задач начального и общего среднего образования в соответствии с современной парадигмой образования и мировыми тенденциями развития образовательных систем. Основы нового Стандарта предполагают внедрение в образование компетентностного подхода и предлагают инструменты для переноса этого подхода в учебные программы.
Целью начального математического образования является разностороннее развитие личности ученика/ученицы. формирование математической и других ключевых компетенций. необходимых для эффективной жизнедеятельности.
Реформа української школи передбачає зміну цілей і завдань початкового і загальної середньої освіти відповідно до сучасною парадигмою освіти і світовими тенденціями розвитку освітніх систем. Основи нового Стандарту припускають впровадження в освіту компетентнісного підходу і пропонують інструменти для перенесення цього підходу в навчальні програми.
Метою початкового математичної освіти є різнобічний розвиток особистості учня / учениці. формування математичної та інших ключових компетенцій необхідних для ефективної життєдіяльності.
The reform of the Ukrainian school involves changing the goals and objectives of primary and general secondary education in accordance with the modern educational paradigm and the world trends in the development of educational systems. The fundamentals of the new Standard imply the introduction of a competence approach to education and offer tools for transferring this approach to curricula.
The goal of elementary mathematical education is the diversified development of the personality of the student / student. The formation of mathematical and other key competences necessary for effective life.
 
Publisher МГПУ имени И.П. Шамякина
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707334/1/%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4%20%D0%9D..pdf
- Листопад, Наталія Петрівна (2017) Studying of sizes at elementary school on the basis of competence-based approach In: Инновационные технологии обучения физико-математическим и профессионально-технологическим дисциплинам МГПУ имени И.П. Шамякина, г. Мозырь, Беларусь, pp. 91-92. ISBN 978-985-477-602-6