Запис Детальніше

Практико-орієнтованість як провідний принцип побудови курікулуму підготовки майбутнього вчителя початкових класів в Угорщині

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710510/
 
Title Практико-орієнтованість як провідний принцип побудови курікулуму підготовки майбутнього вчителя початкових класів в Угорщині
The Practical-Oriented as a Leading Principle of Construction Kurikulumu Training for Future Elementary School Teacher in Hungary
 
Creator Годлевська, К.В.
 
Subject 374 Education and training out of school. Further education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті висвітлюється зміст, структура та базові принципи впровадження практико-орієнтованої моделі підготовки майбутніх вчителів початкових класів в коледжах та університетах Угорщини. Практико-орієнтованість розглядається як дійовий компонент професіоналізації педагогічних кадрів у системі педагогічної освіти Угорщини.
The article is connected with the content, structure and basic principles of implementation of practical-oriented model of training for future elementary school teacher in Hungary colleges and universities. The practical-oriented is understood as an effective component of the professionalization of teaching staff in the system of teacher education in Hungary.
 
Publisher Accent Graphics Communications
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710510/1/selection.pdf
- Годлевська, К.В. (2017) The Practical-Oriented as a Leading Principle of Construction Kurikulumu Training for Future Elementary School Teacher in Hungary Euro-American Scientific Cooperation (16). pp. 63-67.