Запис Детальніше

Перспективи використання електронних іграшок в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710524/
http://lib.iitta.gov.ua/4534/
 
Title Перспективи використання електронних іграшок в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу
Перспективы использования электронных игрушек в учебно-воспитательном процессе дошкольного учебного учреждения
Prospects for the use of electronic toys in the educational process of preschool educational institutions
 
Creator Горленко, В.М.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
 
Description Іграшка є засобом всебічного гармонійного розвитку особистості дитини. Ігрова індустрія, як і всі сфери діяльності людини знаходиться під сильним впливом інформаційно-комунікаційних технологій. Традиційні іграшки також зазнають впливу ІКТ. Урізноманітнення іграшок на основі ІКТ викликає занепокоєння у педагогів і психологів через можливий негативний вплив на фізичне, психічне та духовне здоров'я дитини. Окреслено коло питань які потребують вирішення задля адекватного використання електронної іграшки як засобу ІКТ в навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу.
Игрушка является средством всестороннего гармоничного развития личности ребенка. Игровая индустрия, как и все сферы деятельности человека находится под сильным влиянием информационно-коммуникационных технологий. Традиционные игрушки также подвержены влиянию ИКТ. Разнообразие игрушек на основе ИКТ вызывает беспокойство у педагогов и психологов из-за возможного негативного влияния на физическое, психическое и духовное здоровье ребенка. Очерчен круг вопросов требующих решения для адекватного использования электронной игрушки как средства ИКТ в учебно-воспитательном процессе дошкольного образовательного учреждения.
The toy is a means of a comprehensive harmonious development of the child's personality. The gaming industry, like all areas of human activity, is strongly influenced by information and communication technologies. Traditional toys are also affected by ICT. The diversification of toys based on ICT is a concern for teachers and psychologists because of the possible negative impact on the physical, mental and spiritual health of the child. The range of issues that need to be addressed in order to adequately use the electronic toy as a means of ICT in the educational process of a preschool educational institution is outlined.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710524/1/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B0%20%D1%96%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B0%20%D0%B2%20%D0%B4%D0%BD%D0%B7.pdf
- Горленко, В.М. (2014) Prospects for the use of electronic toys in the educational process of preschool educational institutions In: Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 169-171.