Шкільний підручник як засіб реалізації завдань компетентнісного навчання української мови учнів ліцею
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710545/
|
|
Title |
Шкільний підручник як засіб реалізації завдань компетентнісного навчання української мови учнів ліцею
School textbook as a means of realization of tasks of competence teaching of the Ukrainian language of pupils of lyceum |
|
Creator |
Голуб, Ніна Борисівна
|
|
Subject |
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
81 Linguistics and languages |
|
Description |
У статті розглянуто розвивальні можливості шкільного підручника української мови. Авторка аналізує функції сучасної навчальної книжки, виділяє ознаки інноваційності підручника «Українська мова» для 10 класу (рівень стандарту); привертає увагу до важливості соціокультурної змістової лінії чинної програми й пропонує шляхи реалізації її завдань. Оригінальність репрезентованої компетентнісно орієнтованої навчальної книжки полягає також у тому, що вона надає змогу вибудувати індивідуальну освітню траєкторію для кожного учня, сприяти реалізації творчого задуму вчителя, коригувати роботу залежно від особливостей кожного учня й класу. Особистісно орієнтований характер підручника визначають принципи добору матеріалу, методичний апарат, психологічне поле його.
The article deals with development opportunities of the school textbook of the Ukrainian language. The author analyzes the functions of the modern educational book, highlights features of the innovation of the textbook "Ukrainian language" for the 10th form (standard level); attracts attention to the importance of the socio-cultural content of the current program and offers ways to fulfill its tasks. The originality of the represented competency-oriented educational book is also that it enables to build an individual educational trajectory for each student, promote the implementation of the teacher's creative plan, and adjust the work depending on the characteristics of each student and class. Personally oriented character of the textbook determines the principles of selection of material, methodical apparatus, its psychological field. |
|
Publisher |
ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710545/1/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%B1.%D0%A8%D0%BA%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%8F%D0%BA%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D1%96%D0%B1.pdf
- Голуб, Ніна Борисівна (2018) School textbook as a means of realization of tasks of competence teaching of the Ukrainian language of pupils of lyceum Книга в академічному дискурсі: філологічний, методичний та мистецтвознавчий аспекти. pp. 40-46. |
|