Запис Детальніше

Ґенеза диференційованого навчання: дидактичний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710667/
 
Title Ґенеза диференційованого навчання: дидактичний аспект
Genesis of differentiated learning: didactic aspect
 
Creator Васьківська, Галина Олексіївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Диференціація навчання є ефективною тільки у контексті особистісно орієнтованого навчання, коли відбувається спільна конструктивна діяльність учня і вчителя. Водночас має враховуватися те, який зміст, вид і форми навчального матеріалу обирає учень.
The differentiation of teaching is effective only in the context of person-oriented learning, when there is a joint constructive activity of the upper secondary school pupil and teacher. At the same time, one must take into account the content, type and form of educational material chosen by the pupil.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710667/2/VHO18-04-Inst.pdf
- Васьківська, Галина Олексіївна (2018) Genesis of differentiated learning: didactic aspect Диференціація у шкільній освіті: історичний досвід і сучасні технології : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 16 травня 2018 року, м. Київ. pp. 16-20.