Запис Детальніше

Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710749/
 
Title Педагогіка партнерства як умова реалізації завдань розвитку особистості дитини у контексті Нової української школи
Pedagogy of partnership as a condition of realization of development tasks the personality of the child in the context of the New Ukrainian school
 
Creator Ніколенко, Л.Т.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description У статті висвітлено завдання, зміст, принципи, технології, форми і методи педагогіки партнерства як основної новації Нової української школи.
The article deals with the tasks, content, principles, technologies, forms and methods of partnership pedagogy as the main innovation of the New Ukrainian school.
 
Publisher Шкільний світ
 
Date 2018
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710749/1/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82_%D0%A1%D1%82.%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3.%20%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%20%D1%8F%D0%BA%20%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Ніколенко, Л.Т. (2018) Pedagogy of partnership as a condition of realization of development tasks the personality of the child in the context of the New Ukrainian school Методист, 6. (In Press)