Дослідницькі проектні технології: сутність та особливості використання у навчальному процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710803/
http://vspu.net/ojs/index.php/sit/article/view/363 |
|
Title |
Дослідницькі проектні технології: сутність та особливості використання у навчальному процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти
Исследовательские проектные технологии: сущность и особенности использования в учебном процесса учреждений профессионального (профессионально-технического) образования Research project technologies: essence and features of use in the educational process of institutions of professional (vocational) education |
|
Creator |
Герлянд, Т.М.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction 377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics |
|
Description |
У статті розкрито сутність і зміст поняття «дослідницькі проектні технології», особливості використання цих технологій у навчальному процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти, а саме: вимоги до їх застосування, послідовність діяльності викладача і учня в процесі реалізації дослідницької проектної технології навчання та системи їхніх дій на різних етапах роботи над проектом. Акцентується увага, що технологія дослідницького проектування вимагає від учнів застосовувати нові знання, виробляє вміння діяти і приймати рішення самостійно, припускає вирішення учнями конкретних ситуацій подолання труднощів, розвиває їхнє критичне мислення і прагнення до творчості та саморозвитку, формує бажання і здатність самостійно вчитися.
В статье раскрыта сущность и содержание понятия «исследовательские проектные технологии», особенности использования этих технологий в учебном процессе учреждений профессионального (профессионально-технического) образования, а именно: требования к их применению, последовательность деятельности преподавателя и ученика в процессе реализации исследовательской проектной технологии обучения и системы их действий на разных этапах работы над проектом. Акцентируется внимание, что технология исследовательского проектирования требует от учащихся применять новые знания, вырабатывает умение действовать и принимать решения самостоятельно, предполагает решение учениками конкретных ситуаций преодоления трудностей, развивает их критическое мышление и стремление к творчеству и саморазвитию, формирует желание и способность самостоятельно учиться. The essence and content of the concept «research project technologies», the features of using these technologies in the educational process of institutions of professional (vocational) education are revealed in the article, namely: the requirements for their application, the sequence of activities of the teacher and student in the process of implementing the research design technology of teaching and system of their actions at different stages of work on the project. It is emphasized that the technology of research design requires students to apply new knowledge, develops the ability to act and make decisions independently, presupposes students' decision to solve specific situations, overcome their difficulties, develop their critical thinking and aspiration for creativity and self-development, form the desire and ability to learn independently. |
|
Publisher |
ТОВ фірма «Планер»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710803/1/%D0%93%D0%B5%D1%80%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B4%20%D0%A2.%D0%9C._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Герлянд, Т.М. (2018) Research project technologies: essence and features of use in the educational process of institutions of professional (vocational) education Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми (50). pp. 135-139. ISSN 0000-0248 |
|