Здійснення процесу оцінки та розробки індивідуального навчального плану
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710880/
http://ussf.kiev.ua/iearticles/92/ |
|
Title |
Здійснення процесу оцінки та розробки індивідуального навчального плану
Implementation of the process of assessment and development of an individual curriculum |
|
Creator |
Колупаєва, А.А.
Найда, Ю.М. |
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
У статті розглянуто особливості оцінки та розробки індивідуального навчального плану - одного з найважливіших інструментів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.
The article discusses the features of the assessment and development of an individual educational plan - one of the most important tools in working with children with special educational needs. |
|
Publisher |
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком»
|
|
Date |
2007
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710880/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%B0%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%90.%D0%90.%2C%20%D0%9D%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%20%D0%AE.%D0%9C.%20%D0%97%D0%B4%D1%96%D0%B9%D1%81%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%83%20%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%B8%20%D1%82%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%B8%20%D1%96%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D1%96%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D1%83.pdf
- Колупаєва, А.А. (orcid.org/0000-0002-4610-5081 <http://orcid.org/0000-0002-4610-5081>) and Найда, Ю.М. (2007) Implementation of the process of assessment and development of an individual curriculum Інклюзивна школа: особливості організації та управління. pp. 68-78. ISSN ISBN 978-966-8217-43-2 |
|