Запис Детальніше

Дискурс - аналіз концептів громадсько-державного управління керівниками шкіл

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710951/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Дискурс - аналіз концептів громадсько-державного управління керівниками шкіл
Дискурс - анализ концептов общественно-государственного управления руководителей школ
Discourse - analysis of concepts of public and state management by school schools
 
Creator Калініна, Г. М.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах зазначається, що громада повинна розглядатися як рівноправний партнер та активний суб’єкт суспільних перетворень в сфері освіти та в країні в цілому. Зазначається, що управління із залученням громади є у більшості практик формальним, а учнівське самоврядування є недооціненим та занадто керованим із боку учительства. Також, наводяться стислі твердження та аргументи щодо необхідності переходу до громадського-державного управління.
В тезисах указывается, что общественность должна рассматриваться как равноправный партнер и активный субъект общественных преобразований в сфере образования и в стране в целом. Отмечается, что управление с привлечением общественности в большинстве практик формальное, а ученическое самоуправление является недооцененным и слишком управляемым со стороны учительства. Также, приводятся краткие утверждения и аргументы о необходимости перехода к общественному-государственному управлению.
The theses state that the public should be regarded as an equal partner and active subject of social transformations in the sphere of education and in the country as a whole. It is noted that public administration in most practices is formal, and student self-government is underestimated and too manageable by teaching. Also, brief statements and arguments on the need for a transition to public-government management are given.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710951/1/Diskurs_analiz_kontseptiv_anotovani_2017_Ganna_Kalinina.pdf
- Калініна, Г. М. (2017) Discourse - analysis of concepts of public and state management by school schools In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 223-224. ISBN 978-966-644-398-5