Запис Детальніше

Гейміфікація в загальній середній освіті: аспект використання електронних соціальних мереж

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710969/
http://lib.iitta.gov.ua/709994/
 
Title Гейміфікація в загальній середній освіті: аспект використання електронних соціальних мереж
Gameimization in general secondary education: the aspect of the use of electronic social networks
 
Creator Пінчук, О.П.
Яськова, Н.В.
 
Subject 004.38 Computers. Kinds of computer
373 Kinds of school providing general education
 
Description Гейміфікація може зробити процес навчання та виховання більш приємним та захоплюючим, адже у грі зосереджено безліч точок мотивації – змагання, призові стимули, логіка подолання перешкод. У доповіді представлено інструменти електронних соціальних мереж, що сприяють впровадженню ігрових елементів у навчання учнів.
Gamemaking can make the learning and education process more enjoyable and exciting, because the game focuses on many points of motivation - competitions, prize incentives, logic to overcome obstacles. The paper presents electronic social networking tools that promote the introduction of gaming elements into student learning.
 
Publisher ІІТЗН НАПН України
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710969/1/Yaskova%20Pinchuk%20tesy.pdf
- Пінчук, О.П. (orcid.org/0000-0002-2770-0838 <http://orcid.org/0000-0002-2770-0838>) and Яськова, Н.В. (2017) Gameimization in general secondary education: the aspect of the use of electronic social networks In: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (м. Київ, 14 груд. 2017 р.) ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 179-183.