Гейміфікація в загальній середній освіті: аспект використання електронних соціальних мереж
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710969/
http://lib.iitta.gov.ua/709994/ |
|
Title |
Гейміфікація в загальній середній освіті: аспект використання електронних соціальних мереж
Gameimization in general secondary education: the aspect of the use of electronic social networks |
|
Creator |
Пінчук, О.П.
Яськова, Н.В. |
|
Subject |
004.38 Computers. Kinds of computer
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Гейміфікація може зробити процес навчання та виховання більш приємним та захоплюючим, адже у грі зосереджено безліч точок мотивації – змагання, призові стимули, логіка подолання перешкод. У доповіді представлено інструменти електронних соціальних мереж, що сприяють впровадженню ігрових елементів у навчання учнів.
Gamemaking can make the learning and education process more enjoyable and exciting, because the game focuses on many points of motivation - competitions, prize incentives, logic to overcome obstacles. The paper presents electronic social networking tools that promote the introduction of gaming elements into student learning. |
|
Publisher |
ІІТЗН НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710969/1/Yaskova%20Pinchuk%20tesy.pdf
- Пінчук, О.П. (orcid.org/0000-0002-2770-0838 <http://orcid.org/0000-0002-2770-0838>) and Яськова, Н.В. (2017) Gameimization in general secondary education: the aspect of the use of electronic social networks In: Збірник матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених «Наукова молодь-2017» (м. Київ, 14 груд. 2017 р.) ІІТЗН НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 179-183. |
|