Гуманізація як морально-педагогічний принцип педагогіки
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710982/
|
|
Title |
Гуманізація як морально-педагогічний принцип педагогіки
Humanization as a moral and pedagogical principle of pedagogy Гуманизация как морально-педагогический принцип педагогики |
|
Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
|
|
Subject |
001.8 Methodology
37.02 General questions of didactics and method 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті висвітлено питання гуманізації освіти як морально-педагогічного принципу. Автором зазначено, що гуманізація освіти - це вимоги часу, реальність сучасної системи освіти, вона вимагає зваженого наукового осмислення. Наголошено, що гуманізація - один з принципів реформування сфери освіти і одна з найважливіших проблем теорії освіти, науки про освіту. Автор зазначає, що введення цього принципу в професійну педагогіку продиктовано необхідністю народження технократичних тенденцій у професійній підготовці робітників і спеціалістів, які зводять їхню роль до однієї з функцій у виробничому процесі, що особливо характерно для індустріального типу виробництва.
The article deals with the issue of humanization of education as a moral-pedagogical principle. The author states that the humanization of education is a requirement of time, the reality of a modern educational system, it requires a well-balanced scientific understanding. It was emphasized that humanization is one of the principles of reforming the sphere of education and one of the most important problems of the theory of education, science of education. The author notes that the introduction of this principle in professional pedagogy is dictated by the necessity of the birth of technocratic tendencies in the professional training of workers and specialists, which reduces their role to one of functions in the production process, which is especially characteristic of the industrial type of production. В статье освещены вопросы гуманизации образования как морально-педагогического принципа. Автором отмечено, что гуманизация образования - это требования времени, реальность современной системы образования, она требует взвешенного научного осмысления. Отмечено, что гуманизация - один из принципов реформирования сферы образования и одна из важнейших проблем теории образования, науки об образовании. Автор отмечает, что введение этого принципа в профессиональную педагогику продиктовано необходимостью рождения технократических тенденций в профессиональной подготовке рабочих и специалистов, которые сводят их роль в одной из функций в производственном процессе, что особенно характерно для индустриального типа производства. |
|
Publisher |
Технологічний університет Поділля
|
|
Date |
2003
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710982/1/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F%202003.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (2003) Humanization as a moral and pedagogical principle of pedagogy In: Професійне становлення особистості: Проблеми і перспективи: Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції Технологічний університет Поділля, м. Хмельницький, Україна, pp. 7-17. ISBN 966-7789-58-6 |
|