Запис Детальніше

Цілісність педагогічної системи і процесу: методологічний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710984/
 
Title Цілісність педагогічної системи і процесу: методологічний аспект
Integrity of the pedagogical system and process: the methodological aspect
Целостность педагогической системы и процесса: методологический аспект
 
Creator Гончаренко, Семен Устимович
 
Subject 001.8 Methodology
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description Цілісність педагогічної системи виступає організованою сукупністю цілей, змісту, умов, форм, методів впливу на особистість учня. Цілісність педагогічного процесу підкреслює підпорядкованість всіх його складових єдиної мети. Існуючу сьогодні в практиці переоцінку функціонального підходу до системи і процесу можна подолати на основі концепції цілісно-функціонального підходу.
Pedagogical system integrity represents organized aggregate of objectives, content, conditions, forms, methods of influence upon the personality of a student. Pedagogical process integrity underlines subordination of its
constituents to a single objective. Now existing in practice overestimation of functional approach to the system and the process may be overcome on the basis of the concent of integral-and-functional approach.
Целостность педагогической системы выступает организованной совокупностью целей, содержания, условий, форм, методов влияния на личность учащегося. Целостность педагогического процесса подчеркивает подчиненность всех его составляющих единой цели. Существующую сегодня в практике переоценку функционального подхода к системе и процессу можно преодолеть на основе концепции целостно-функционального
подхода.
 
Publisher ДОВ "Вінниця"
 
Date 2008
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710984/1/%D1%84%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F%202008.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (2008) Integrity of the pedagogical system and process: the methodological aspect Філософія педагогічної майстерності. pp. 13-24. ISSN ISBN 978-966-621-387-0