Запис Детальніше

Компетентнісний підхід в освіті дорослих

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711096/
 
Title Компетентнісний підхід в освіті дорослих
Competency approach in adult education
 
Creator Базелюк, В.Г.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Стаття присвячена питанням освіти дорослих як галузі науки і одного з найпоширеніших напрямків безперервного навчання, який успішно розвивається у багатьох країнах, піднявшись із хаосу та невизначеності до невід'ємної частини навчальних програм закладів освіти. Освіта дорослих в Україні намагається адаптуватися до життєво важливих проблем дорослих, які забезпечують належну якість їх соціального та професійного зростання та професіоналізму. Проте українська наукова література не розглядала питання професійної компетентності як важливого чинника освіти дорослих, що вказує на актуальність проблеми та актуалізує інтерес до її вирішення. Автор запропонував комплекс базових (соціально-культурна, правова, психологічна, комунікаційна, інформаційна та комунікаційна) та функціонально-функціональних компетентностей (концептуальна, моделююча, аналітична та діагностична, організаційна, маркетингова, фінансово-економічна) дорослого - керівника коледжу / технікуму, який має бути успішним сучасним менеджером.
The article deals with adult education as a field of science and one of the most common areas of lifelong learning, which has been successfully developed in many countries, having risen from chaos and uncertainty to an integral part of curricula of educational institutions. Adult education in Ukraine is trying to adapt to the vital problems of adults providing appropriate quality of their social and professional growth and professyonalizmu. However, the Ukrainian scientific literature has not covered issues of professional competence as a significant factor of adult education, indicating the urgency of the problem and causes our interest in solving it. The author proposed a set of basic (socio-cultural, legal, psychological, communication, information and communications) and job-functional competencies (conceptual, modeling, analytical and diagnostic, organizational, marketing, financial and economic) adult - head of the college / technical school, which has have a successful modern manager.
 
Publisher ПП Лисенко М.М.
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711096/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%9D%D0%98%D0%98%CC%86%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%A5%D0%86%D0%94%20%D0%92%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%86%20%D0%94%D0%9E%D0%A0%D0%9E%D0%A1%D0%9B%D0%98%D0%A5.pdf
- Базелюк, В.Г. (2017) Competency approach in adult education Освіта дорослих у перспективі змін: інновації, технології, прогнози. pp. 109-120.