Дидактична концепція змісту освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711099/
|
|
Title |
Дидактична концепція змісту освіти
Didactic concept of educational content Дидактическая концепция содержания образования |
|
Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Автором наголошено, що до числа найважливіших завдань розвитку системи освіти України на шляху до 12-річної школи є опрацювання нового змісту освіти, доступного й цікавого для дітей, соціально і гуманітарно орієнтованого, спрямованого на інтелектуальний розвиток молоді. Вчений розмірковує над питаннями: Чому школа має вчити завтра? Що вважати результатом освіти сьогодні - наукові знання чи "компетенцію", як вважають освітянські чиновники? Якими є ті сто п’ятдесят чи навіть двадцять п’ять основних наукових ідей, понять, методів, означень, тверджень тієї чи іншої галузі наукових знань, які є справді важливими, соціально значущими?
The author emphasizes that one of the most important tasks of the development of the education system of Ukraine on the way to the 12-year school is the development of a new content of education, accessible and interesting for children, socially and humanely oriented, aimed at the intellectual development of youth. Scientist discusses questions: Why should the school teach tomorrow? What to consider as the result of education today - scientific knowledge or "competence", as educators say? What are the hundred fifty or even twenty five major scientific ideas, concepts, methods, definitions, statements of a field of scientific knowledge that are truly important, socially significant? Автором отмечено, что к числу важнейших задач развития системы образования Украины на пути к 12-летней школы является разработка нового содержания образования, доступного и интересного для детей, социально и гуманитарно ориентированного, направленного на интеллектуальное развитие молодежи. Ученый размышляет над вопросами: Чему школа должна учить завтра? Что считать результатом образования сегодня - научные знания или "компетенцию", как считают чиновники от образования? Каковы те сто пятьдесят или даже двадцать пять основных научных идей, понятий, методов, определений, утверждений той или иной отрасли научных знаний, которые действительно важны, социально значимы? |
|
Publisher |
ДОВ "Вінниця"
|
|
Date |
2002
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711099/1/%D0%B2%D0%B8%D0%BD2002.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (2002) Didactic concept of educational content Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 1. pp. 22-26. ISSN ISBN 966-527-086-9 |
|