Громадсько-активна школа як активна соціально-педагогічна система
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711169/
http://acup.poltava.ua/?page_id=1942 |
|
Title |
Громадсько-активна школа як активна соціально-педагогічна система
Общественно-активная школа как активная социально-педагогическая система Public-active school as an active social-pedagogical system |
|
Creator |
Попович, Л.М.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
В умовах сучасних змін у освіті важлива роль належить управлінню громадсько-активною школою як активною соціально-педагогічною системою, школа стає активною частиною демократичного суспільства, демократичні цінності інтегруються в кожний аспект шкільного життя та місцевої громади, значна увага надається налагодженню партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді, розвитку партнерства, волонтерства. Директори навчальних закладів Київської та Житомирської областей переконані, що заклади освіти, особливо гімназія, є осередком науки, культури, освіти в місцевому співтоваристві, автономію загальноосвітнього навчального закладу розуміють як отримання конституційних гарантій, реального фінансового забезпечення і можливість ним розпоряджатися та реалізувати освітні плани. В условиях современных изменений в образовании важная роль принадлежит управлению общественно-активной школы как активной социально-педагогической системой, школа становится активной частью демократического общества, демократические ценности интегрируются в каждый аспект школьной жизни и местного сообщества, значительное внимание уделяется налаживанию партнерских отношений между школой и всеми ресурсами, которые существуют в обществе, развития партнерства, волонтерства. Директора учебных заведений Киевской и Житомирской областей убеждены, что учебные заведения, особенно гимназия, является центром науки, культуры, образования в местном сообществе, автономию общеобразовательного учебного заведения понимают как получение конституционных гарантий, реального финансового обеспечения и возможность им распоряжаться и реализовать образовательные планы. Under the conditions of modern educational changes an important role belongs to the management of the socially active school as an active social-pedagogical system, the school becomes an active part of a democratic society, democratic values are integrated into every aspect of school life and local community, a great deal of attention is paid to establishing partnerships between schools and all the resources available in the community, partnership development, and volunteering. Directors of educational establishments of Kyiv and Zhytomyr regions are convinced that educational institutions, especially gymnasiums, are the center of science, culture and education in the local community, the autonomy of a comprehensive educational establishment is understood as obtaining constitutional guarantees, real financial provision and the ability to dispose of and implement educational plans. life. |
|
Publisher |
АКУП ПДАА
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711169/1/Poltava_14.08.2018Dokument_Microsoft_Word_%284%29.pdf
- Попович, Л.М. (orcid.org/0000-0001-8231-8124 <http://orcid.org/0000-0001-8231-8124>) (2017) Public-active school as an active social-pedagogical system Матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка». pp. 256-260. |
|