Буквар. Іврит : підручник для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 2 клас
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711212/
|
|
Title |
Буквар. Іврит : підручник для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 2 клас
Букварь. Иврит: учебник для общеобразовательных учебных заведений с обучением на украинском языке. 2 класс Primer. Hebrew: a textbook for general education schools with instruction in Ukrainian. 2nd grade |
|
Creator |
Бакуліна, Наталія Валеріївна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Зміст підручника реалізовано на засадах взаємопов’язаного навчання івриту й єврейської культури відповідно до сучасних світових тенденцій в освіті, зокрема у галузі мовної освіти, які спрямовані на формування та розвиток в учнів багатомовності й інтеркультурності у полікультурному соціумі, та ґрунтується на основі компетентісного й особистісно орієнтованого підходів до навчання, закладених у чинних Державному стандарті початкової загальної освіти та програмі з мови іврит для 1-4 класів шкіл з українською мовою навчання. Результатом навчання за даним підручником стане сформованість мовленнєвої, мовної, соціокультурної, зокрема лінгвокультурної компетентностей учнів 2 класу з мови іврит у рамках, визначених програмою, розширення кола знань про мову іврит як одного із найважливіших чинників єврейської культури, зокрема з урахуванням знань з української мови. У результаті учні будуть здатні виявляти у мові лінгвокультурну інформацію і користуватись нею з метою досягнення запланованої комунікативної мети, виявлятимуть уміння здійснювати міжкультурну комунікацію, що передбачає знання мовних одиниць з національно-культурним семантичним компонентом і навички адекватного їх уживання в ситуаціях міжкультурного спілкування, а також уміння використовувати фонові знання для досягнення взаєморозуміння в ситуаціях опосередкованого і безпосереднього спілкування. Адресовано учням 2 класу, вчителям мови іврит, студентам, аспірантам, методистам, викладачам. Содержание учебника реализовано на основе взаимосвязанного обучения иврита и еврейской культуры в соответствии с современными мировыми тенденциями в образовании, в частности в области языкового образования, направленных на формирование и развитие у учащихся многоязычия и интеркультурности в поликультурном социуме, и основывается на основе компетентностного и личностно ориентированного подходов к обучению, заложенных в действующих Государственном стандарте начального общего образования и программе по языку иврит для 1-4 классов школ с украинским языком обучения. Результатом обучения по данному учебнику станет сформированность речевой, языковой, социокультурной, в частности лингвокультурной компетентностей учащихся 2 класса по языку иврит в рамках, определенных программой, расширение круга знаний о языке иврит как одного из важнейших факторов еврейской культуры, в частности с учетом знаний по украинскому языку. В результате ученики будут способны обнаруживать в языке лингвокультурную информацию и пользоваться ею для достижения запланированной коммуникативной цели, выявлять умение осуществлять межкультурную коммуникацию, что предполагает знание языковых единиц с национально-культурным семантическим компонентом и навыки адекватного их употребления в ситуациях межкультурного общения, а также умение использовать фоновые знания для достижения взаимопонимания в ситуациях опосредованного и непосредственного общения. Адресовано ученикам 2 класса, учителям языка иврит, студентам, аспирантам, методистам, преподавателям. The content of the textbook is implemented on the basis of the interrelated teaching of Hebrew and Jewish culture in accordance with the contemporary world trends in education, in particular in the field of language education, which are aimed at the formation and development of multilingualism and interculturality among multicultural students in a multicultural society, and is based on competent and personally oriented the approaches to learning laid down in the current State Standard for General Elementary Education and the Hebrew Language Program for grades 1-4 in schools with Ukrainian language education. The result of studying this textbook will be the formation of speech, language, socio-cultural, in particular linguistic and cultural competences of 2nd grade pupils from the Hebrew language within the framework defined by the program, expanding the range of knowledge about the Hebrew language as one of the most important factors in the Jewish culture, in particular taking into account knowledge of the Ukrainian language. As a result, students will be able to display linguistic and cultural information in the language and use it to achieve the planned communicative goal, will demonstrate the ability to implement intercultural communication, which involves knowledge of language units with a national-cultural semantic component and the skills of their adequate use in intercultural communication situations, as well as abilities use background knowledge to achieve mutual understanding in situations of mediated and direct communication. Addressed to grade 2 students, Hebrew teachers, students, postgraduate students, methodologists, and teachers. |
|
Publisher |
Видавничий дім "Сам"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711212/1/Bukvar_Ivrit_sof%21%21%21.pdf
Бакуліна, Наталія Валеріївна (2017) Primer. Hebrew: a textbook for general education schools with instruction in Ukrainian. 2nd grade Видавничий дім "Сам", м. Київ, Україна. |
|