Моделювання освітнього округу у сільській місцевості на засадах міжшкільної взаємодії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711225/
|
|
Title |
Моделювання освітнього округу у сільській місцевості на засадах міжшкільної взаємодії
Моделирование образовательного округа в сельской местности на основе межшкольного взаимодействия Modelling the educational district in the ruralarea ontne basis of tne interscolastsc cooperation |
|
Creator |
Мелешко, В.В.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Проаналізовано тенденцій розвитку сучасної освіти на регіональному рівні, розкрито сутність процесу моделювання як способу пізнання, що дає можливість повніше представити інформацію про оновлену педагогічну систему, обґрунтовано методологічні підходи до моделювання освітнього округу, що здійснюється на засадах інтеграції та взаємодії. Виявлено умови функціонування освітніх округів у мережі закладів загальної середньої освіти, що функціонують у сільській місцевості. Сформульовано принципи моделювання нового утворення, визначено його роль та функції в сільській місцевості, обґрунтовано структурні компоненти моделі освітнього округу, визначено рівні взаємодії суб’єктів освітнього округу, що проявляються внаслідок управлінських впливів та дій, розкрито сутність управлінського аспекту в структурі моделі освітнього округу .
Представлен анализ тенденций развития современного образования на региональном уровне, раскрыта сущность процесса моделирования, как способа познания, что дает возможность полнее представить информацию об обновленной педагогической системе. Обоснованы методологические подходы к моделированию образовательного округа, приоритетность принципов интеграции и взаимодействия. Выявлены условия функционирования образовательных округов в сети учреждений общего среднего образования, функционирующих в сельской местности. Сформулированы принципы моделирования образовательного округа как открытой педагогической системы, определена его роль и функции в образовательном пространстве сельской местности, обоснованы структурные компоненты модели образовательного округа, определены уровни взаимодействия субъектов образовательного округа, раскрыта сущность управленческого компонента в структуре модели образовательного округа. In the article, the analysis of the tendencies of the modern education development at the regional level was conducted; the essence of the process of modelling as a cognitive means which provides an opportunity to represent the information about the educational system in a more detailed way was discovered; methodological approaches of the regional district modelling which is assured on the basis of interaction and collaboration were specified. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711225/1/%D0%A1%D1%82%20%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%88%D0%BA%D0%BE%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B6%20%D0%A3%D0%9F%D0%96%202015%D1%97.pdf
- Мелешко, В.В. (orcid.org/0000-0002-6224-5201 <http://orcid.org/0000-0002-6224-5201>) (2015) Modelling the educational district in the ruralarea ontne basis of tne interscolastsc cooperation Український педагогічний журнал, 2. pp. 79-91. ISSN 2411-1317 |
|