Запис Детальніше

Просоціальні засади розбудови загальноосвітньої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711228/
 
Title Просоціальні засади розбудови загальноосвітньої школи
Просоциальные основы развития общеобразовательной школы
The pre-social principles of building a comprehensive school
 
Creator Мусатов, Сергій Олександрович
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автор обгрунтовує судження, згідно з яким реформування освітньої системи в Україні набуває значення не тільки для освіти, а й виступає консолідуючим засобом поступу від посттоталітарного до громадського суспільства, його демократизації. Ідеологія гуманізації навчально-виховного процесу в наймасовішій ланці впливу суспільства на підростаючу особистість, за даними автора,має включати не менше, ніж п’ять аспектів соціального замовлення школі, котрим присвячено дану статтю.
Автор обосновывает суждение, согласно которому реформирования образовательной системы в Украине приобретает значение не только для образования, но и выступает консолидирующим средством продвижения от посттоталитарного к гражданскому обществу, его демократизации. Идеология гуманизации учебно-воспитательного процесса в самом массовом звене влияния общества на подрастающею личность, по данным автора, должен включать не менее, чем пять аспектов социального заказа школе, которым посвящена данная статья.
The author substantiates the proposition that the reformation of the educational system in Ukraine is gaining importance not only for education, but also serves as a consolidating means of progress from post-totalitarian to civil society, its democratization. The ideology of the humanization of the educational process in the most massive line of society's influence on the growing person, according to the author, should include at least five aspects of the social order of the school to which this article is devoted.
 
Publisher Нора-прінт
 
Date 2002
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711228/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%28%D0%9C%D1%83%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%A1.%D0%9E.%29.FR12.pdf
- Мусатов, Сергій Олександрович (2002) Просоциальные основы развития общеобразовательной школы Актуальні проблеми сучасної української психології. До 60- річчя від дня народження академіка С. Д. Максименка: Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України (22). pp. 230-240. ISSN 966-7837-34-3