Просоціальні засади розбудови загальноосвітньої школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711228/
|
|
Title |
Просоціальні засади розбудови загальноосвітньої школи
Просоциальные основы развития общеобразовательной школы The pre-social principles of building a comprehensive school |
|
Creator |
Мусатов, Сергій Олександрович
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.07 Management aspects of educational institutions 37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автор обгрунтовує судження, згідно з яким реформування освітньої системи в Україні набуває значення не тільки для освіти, а й виступає консолідуючим засобом поступу від посттоталітарного до громадського суспільства, його демократизації. Ідеологія гуманізації навчально-виховного процесу в наймасовішій ланці впливу суспільства на підростаючу особистість, за даними автора,має включати не менше, ніж п’ять аспектів соціального замовлення школі, котрим присвячено дану статтю.
Автор обосновывает суждение, согласно которому реформирования образовательной системы в Украине приобретает значение не только для образования, но и выступает консолидирующим средством продвижения от посттоталитарного к гражданскому обществу, его демократизации. Идеология гуманизации учебно-воспитательного процесса в самом массовом звене влияния общества на подрастающею личность, по данным автора, должен включать не менее, чем пять аспектов социального заказа школе, которым посвящена данная статья. The author substantiates the proposition that the reformation of the educational system in Ukraine is gaining importance not only for education, but also serves as a consolidating means of progress from post-totalitarian to civil society, its democratization. The ideology of the humanization of the educational process in the most massive line of society's influence on the growing person, according to the author, should include at least five aspects of the social order of the school to which this article is devoted. |
|
Publisher |
Нора-прінт
|
|
Date |
2002
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711228/1/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%20%28%D0%9C%D1%83%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%B2%20%D0%A1.%D0%9E.%29.FR12.pdf
- Мусатов, Сергій Олександрович (2002) Просоциальные основы развития общеобразовательной школы Актуальні проблеми сучасної української психології. До 60- річчя від дня народження академіка С. Д. Максименка: Наукові записки Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України (22). pp. 230-240. ISSN 966-7837-34-3 |
|