Концептуальні засади управління закладами середньої освіти в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711239/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884 |
|
Title |
Концептуальні засади управління закладами середньої освіти в Україні
Концептуальные основы управления учреждениями среднего образования в Украине Conceptual Principles of Management of Secondary Education Institutions in Ukraine |
|
Creator |
Калініна, Л.М.
|
|
Subject |
37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах зазначено, що управління системою середньої освіти має здійснюватися на засадах методологій системного аналізу, системної динаміки та м’яких систем; теорії активних систем (ТАС) і теорії управління розвитком навчальних закладів як громадсько-активних систем тощо. Також, обов’язково має враховувати світові тенденції сталого демократичного розвитку розвинених країн та потребує впровадження нових, відкритих і демократичних моделей управління в системі середньої освіти.
В тезисах говорится, что управление системой среднего образования должно осуществляться на основе методологий системного анализа, системной динамики и мягких систем; теории активных систем (ТАС) и теории управления развитием учебных заведений как общественно-активных систем и тому подобное. Также, обязательно должны учитываться мировые тенденции устойчивого демократического развития капиталистических стран и внедряться новые, открытые и демократические модели управления в системе среднего образования. The thesis says that the management of the secondary education system should be based on the methodologies of system analysis, system dynamics and soft systems; the theory of active systems (TAS) and the theory of managing the development of educational institutions as socially active systems and the like. Also, the world tendencies of sustainable democratic development of capitalist countries must be taken into account and new, open and democratic models of management in secondary education should be introduced. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711239/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BBi%D0%BDi%D0%BD%D0%B0%20%D0%9B.%D0%9C._%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%82_%D0%B7%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%B4%D0%B8%20%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB_%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB_%20%D0%A1%D0%9E%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96_Anotovan_2015_63_65.pdf
- Калініна, Л.М. (2015) Conceptual Principles of Management of Secondary Education Institutions in Ukraine In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 63-65. ISBN 978-966-644-398-5 |
|